Vrácení a výměna zboží

Samozřejmě se může stát, že zboží maximálně nenaplní vaší představu či spokojenost. Na to jsme vždy připraveni a vynasnažíme se vám poskytnout co možná nejlepší servis a to i po nákupu. Nám totiž záleží na tom, abyste si od nás odnášeli pouze věci, které, jak my říkáme, vás budou bavit.

Jak vrátím - vyměním nevyhovující zboží a navíc zdarma?

Je to opravdu jednoduché pokud dodržíte následující férová pravidla:

  • Zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení, musí být čisté a musí být zasláno spolu s originálním obalem a se všemi etiketami i štítky, které byli součástí výrobku a obalu.
  • Pokud byli součástí zásilky dárky a předměty zdarma, je nutné přiložit i tyto věci k vracenému zboží.
  • Toto zboží zabalte a zašlete nám ho zpět na naší adresu spolu s pečlivě vyplněným návratovým listem, který je součástí každé zásilky. 
  • Pokud jste náš registrovaný zákazník, prodloužíme vám dobu pro vrácení na 30 dnů.

Vrácení je samozřejmě zdarma a to buď přes:

  1. Českou poštu - stačí jen nalepit samolepící štítek “Zpětná zásilka” na váš balíček. Tento štítek vám na vyžádání a  bez řečí zašleme emailem a vy se nemusíte o víc starat. Nikdy to nebylo jednodušší.

  2. Geis spedicí – Nechce se vám chodit na poštu? Potřebujete, abychom vyzvedli vaši zpětnou zásilku u vás doma nebo v zaměstnání? Zavolejte nám  a nebo pošlete email s adresou pro vyzvednutí. Objednáme na příslušnou adresu řidiče společnosti Geis, kterému už jen předáte balíček se zbožím, které chcete vrátit nebo vyměnit.

Teď už nemusíte mít obavy, co budete dělat se zbožím, které se vám nebude líbit.